HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Wednesday, September 17, 2014

in barcelona

1

2

4
                                                                         top second hand / shorts, shoes New Yorker / bag Parfois / hat Lindex

Prvý článok z Barcelony. Nabudúce napíšem viac, teraz len prezradím, že bolo neskutočne teplo ale aj neskutočne
krásne. Na celodennú túru som volila pohodlné topánky a vzdušný top, k tomu klasické čierne šortky a minimalistickú
kabelku. Jednoducho mi bolo najpohodlnejšie. :)
Tentokrát sme fotili sme na pláži za asistencie zlatistých slnečných lúčov čo v tomto prípade v preklade znamená
rekordne rýchlo vytvorený článok, hah.
Avšak vzhľadom na to, že som po príchode na hotel ochorela je toto predposledný "outfitový" článok z dovolenky
 a mne popravde zostávajú oči pre plač, pretože sa mi nepodarilo využiť všetky tie krásne miesta, ktoré nám okolie
hotela ponúkalo. Tie Vám ale takisto ešte ukážem. :)
-------->>>

5

6


2 comments:

  1. Barcelona je neskutočne mesto <3 Milujem tých veselých a bezprostredných ľudí. Hneď by som tam išla znova :)

    Pozývam Ťa do mojej NARODENINOVEJ GIVEAWAY. Budem rada, ak sa zúčastníš :)

    Nika

    ReplyDelete
  2. opálená krásavica!:) a tieto fotky od mora mám veľmi rada;) keď je vlna za tebou, no jedna dovolenkáris

    ReplyDelete